Translate

5 Ocak 2016 Salı

Lesoleil Şampuan

Herkese merhaba !

Öncelikle markanın çalışanları çoook ilgili. Denemek istediğimi söyleyince saç tipimi sorup ürünü birkaç gün içerisin de bana gönderdiler. Bitirmeden hakkında bir yazı yazamadım. Şimdi fikirlerim daha netleşti.



5 bitki ve 5 mineralden oluşuyor ve güneş görmeyen saçlar için tasarlanmış bir ürün. Temiz içerikli olması da artı bir puan.  (Paraben içermiyor)

5 bitki ve 5 mineralin etkilerini şöyle anlatmışlar.
5 BİTKİ

Biberiye: Saç derisini temizler.

Aloe Vera: Saç köklerini besler.

Bezelye: Saç tellerini kalınlaştırır.

Isırgan Otu: Yağ dengesini sağlar

Çörek Otu: Saç tellerini kuvvetlendirir.

5 MİNERAL

Çinko: Saçların nem dengesini sağlar

Magnezyum: Saç köklerini güçlendirir.

Bakır: Saç rengindeki bozulmaları engeller.

Silis: Saç kaybını önlemeye yardımcı olur.

Demir: Saç derisindeki kan oranını dengeler.







Ürünün kapağı kullanım açısından çok pratik!



Şekerli ve yoğun bir kokusu var. Ben sevdim ancak koku hassasiyeti olanlar dikkat etmeli. Ben kuru saçlar için olanını tercih ettim.Köpürmesi ve temizlemesi güzel.  Saçlarımı çok yumuşattı. Saç kremi kullanmama gerek kalmayacak kadar yumuşattı. İlk zamanlar ' aa süper '' desem bile sonlara yaklaştıkça fark ettim ki her yıkama sonrası saç diplerim fazla yağlanmış ve kaşınıyor.
Mevcut saç dökülme problemime olumlu ya da olumsuz bir etkisi olmadı.
Fazla nemlendirmesine bağlı oluşan yağlanma ve kaşınmadan dolayı son birkaç kullanımlık varken ürünü bıraktım. Bu etkisinden dolayı tekrar kullanmayacağım. Sizler etkisini nasıl buldunuz ?
Aynı sorunları yaşayan var mı ?

SEVGİLER !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder